Siege of Mytra, WAX Blockchain’de deneyimli bir oyun geliştirici grubu tarafından geliştirilen, iOS ve Android’e özel bir RPG strateji NFT oyunudur. Oyun, oyuncuların bu fantastik ortaçağ benzeri dünyada Lanslord olmak için oynamalarına, toplamalarına ve saltanatlarını geliştirmelerine olanak tanıyan benzersiz oyun ve zanaat kazanma mekanikleri üzerine klasik asenkron savaş oyununa sahiptir. Üretin, büyütün, savaşın ve düşmanlarınızı ezin!
Mytra Kuşatması aşağıdaki özelliklere sahiptir:
⚔️ Emirleriniz altında bir Kaleler İmparatorluğu başlatın.
⚔️ Eşzamansız bir savaş sisteminde diğer oyunculara karşı savaşın ve onların $DOBLON’larını çalın.
⚔️ Yeni birlikler keşfetmek, daha fazla $DOBLON toplamak ve yalnızca oyun içinde elde edilebilen NFT elde etmek için Kalelerinizin seviyesini yükseltin.
⚔️ Topluluklarına ve arkadaşlarına göstermek için tüm geçmiş maçlarını gözden geçir!
⚔️ Savaş alanında en iyi stratejiyi oluşturmanıza yardımcı olacak çok çeşitli güçlendirmeleri keşfedin.
⚔️ Ve çok yakında her savaş sezonunda ödüller kazanmak için dereceli maçlar oynayabilecek, Kahramanların zırhını renklendirmek için görünümler kullanabilecek ve çok daha fazlasını yapabileceksiniz!
Mytra Kuşatmasına Nasıl Başlanır?
Siege of Mytra oynamak için önerilen gereksinimler:
İkincil piyasada edindiğiniz her Kale size minimum DOBLON üretim birimi sağlayacaktır. Classic Booster Pack tarafından sağlanan bir Hero, Mercenary ve Magic Item eklerseniz
Her saldırı ve savunma dizilişinde farklı kurallara sahip maksimum 16 karakter bulunur:
Hizalama başına maksimum 1 Kahraman. HERO’ya bakın.
Uniques Magic Item bir kahramanı donatabilir, bir kahramanın taşıyabileceği maksimum Magic Item, sınıfına bağlıdır. SİHİRLİ ÖĞELER’e bakın.
Maksimum 3 benzersiz Mercenary. PARALI ASKERLER’e danışın.
Kaleler
Kaleler, Siege of Mytra’da ekonomi ve oynanış açısından vazgeçilmez ve en önemli araçlardır. Oyuncular, kazançlarını ve üretimlerini artırmak için kaleleri yükseltebilirler.
Bir Kale şunları sağlar:
Kale özellikleri:
Tur başına Birlikler üretin: Birlikler, düşman savunmasına karşı savaşabilen bir yaşam birimidir.
$DOBLON Farming: Kaleler, talep edilen her turda bir $DOBLON jetonu üretir. Kalenin seviyesi ne kadar yüksek olursa, DOBLON üretimi de artacaktır.
Yarışa Göre Kaleler: Siege of Mytra’nın klasik versiyonunda oyuncular sadece insan kalelerini yükseltebilirler. Gelecekteki genişlemelerde, her ırkın kahramanları ve birlikleri ile farklı ırklar yayınlayacağız.
Seviyeler: Oyuncular, önceki Kale NFT’si ve $DOBLON jetonunu yakan Kale seviyesini artırabilir. Her kale seviyesi yeni birlikler keşfetmeye, $DOBLON oranını ve tur başına üretilen birlikleri artırmaya izin verir. Seviye 2 oyunun içinde olduğundan kale almanın tek yolu, seviye 1 sadece paketlerde mevcuttur.
Castle Plot: Castle Plots, yeni Kalelerin oyuncunun hesabına yatırılmasına izin veren slotlardır. Her Arsa, bir $DOBLON jetonu ile satın alınır ve satın alınan her Kale Arsa için fiyatı artar. Bir oyuncu hesabının Kalelerde sınırı yoktur.
Bu tablo, yükseltme maliyetini, DOBLON çiftliğini, kilidini açmayı bekleyen birlikleri ve Kale’nin seviyesine göre artan birlik üretim oranını gösterir.
Ordu
Oyun Öğesi
Birlik birimleri
NFT
Mercenaries, Heroes birimleri ve Magic Items (aktif Kahraman tarafından tutulur)
Midas
Hem Normal hem de Altın Klasik NFT’leri benzersiz kılan şeylerden biri, bu NFT’lerden birinin kullanılması durumunda bir maç kazandıktan sonra kazanılan $DOBLON bonusudur.
En az bir Normal tip NFT (Kahraman, Paralı Asker ve Sihirli Eşya) oynanırsa, %2 DOBLON bonusu eklenir.
Bunun yerine, bir maçta her Altın NFT kullanıldığında ve oyuncu maçı kazandığında, kazanan her biri için ek %3 $DOBLON alır.
Bir maçta mümkün olan maksimum Midas puanı:
1 Altın Kahraman
3 Altın Paralı Askerler (farklı Paralı Askerler olmalıdır)
3 Altın büyülü eşya (farklı büyülü eşyalar olmalı)
Birlikler
Birlikler Kuşatması Mytra’da harcanabilirdir, taburlarda güçlü düşmanların güçlü paralı askerlerine karşı savaşırken zayıflayabilirler.
Her birlik birimi, savaş sistemine karşı düz, vasıfsız bir saldırı yapar. Ancak en katı Hafif Piyade’den asil Ağır Süvari’ye kadar Mytra Kuşatması’nda gerekli bir rol size getirirler: saldırı ve savunma.
Birikmiş paralı askerler gibi, $DOBLON kasasını hala, $DOBLON maaşı hakkında düşünülene devam edecek. bir durumda, $DOBLON rezerv bakiyesi açısından maddi durumunuzun ödenemeyecek kadar ödenmeyecek olan kalenizi terk edecekler.
Aşağıdakiler, Birliklerin Güç ve Maaş tabloları ile ilişkilerini göstermektedir:
Paralı Askerler
Paralı askerler, savaş alanında sınırlı, güçlü ve nadirlerdir ve kendi türleriyle düşmanlık yaratıklar, onun savunması, bir Kalenin saldırısında veya onun gibi en 3 paralı asker kullanılabilir.
Paralı askerlerin sahip olduğu güçler ve özel kullanımlardan yararlanmaları, NFT’ler sahip oldukları en çekicilerdir.
Birlik askerlerinin, tüm Paralı askerlerin savaşta yenilmek için geri gelirler, ancak savaş durumundan kullanılmadan önce 1 turluk bir bekleme süresine sahiptirler.
Aşağıdaki veri tabloları, tüm paralı askerlerin Normal ve Altın versiyonlarındaki özelliklerini gösterir:
Düzenli Paralı Askerler
Altın Paralı Askerler
Kahramanlar
Kahramanlar, çeşitli savaş, büyü, dayanıklılık ve liderlik sanatlarında eğitildikleri beşikten ibaret kalelerin saldırı ve savunmasında ordulara komuta etmek için seçilen seçkin birimlerdir.
Sadece bir Kahraman bir savaşa komuta edebilir ve tüm Arendall zindanlarda veya mağaralarda bulunan Sihirli Öğeleri işlemek ve bastırmak için yeterli güce ve güce sahip olan tek Kahramandır.
Oyunun ilk aşamasında oyuncular insan kahramanlar elde edebilecekler, Şövalyeler ve Hanımlar savaş alanında azılı savaşçılar, asil ve kurnaz, sancaklar ve Mytra’nın gerçek sunucularıdır. Siege of Mytra’nın evrimi boyunca, oyuncular mistik sanatlarda, yakın dövüşte ve yasak oyun manipülatörlerinde güçlü olan daha fazla insan sınıfı ve diğer ırkları keşfedecekler.
Sihirli Öğeler
Mytra’nın dövülen tüm kılıçlar ya da Spriggans’ın evi olan Inureth’te filizlenen ve okların hepsi, eski tamir destanlarının savaşlarda yenilen oyuncaklar kadar güçlü veya hantal değildir. Sihirli Öğeler, yalnızca en yetenekli Kahramanların ustalaşabileceği nadirliktedir.
Her Kahraman maksimum Siege of Magic Item taşıma kapasitesine sahiptir ve her zaman benzersizdir, Siege of Mytra’nın geleceğindeki istisnalar dışında aynı adı taşıyan birden fazla Magic Item kuşanamazlar.
Tüm Sihirli Öğeler nitelik olarak eşit değildir, farklı güçlere sahiptir, kombinasyonlar düşmana karşı saldırı veya savunma stratejisini planlarken çok sayıda ve çok önemlidir, bu nedenle oyuncu Kahramanının hangi Sihirli Öğeleri taşıması gerektiğini akıllıca seçmelidir.
Aşağıdaki tablolar, her Sihirli Öğenin gücünü Normal ve Altın sürümlerinde gösterir.
Güçler
Güçler, paralı büyük yetenekler ve savaşlarda onları kullananlardan oluşan kontrol sistemidir, tüm onarım güdü eden ahlaki gücünden, düşmanın ruhunu yakalayan ve onları cehennemlerde sonsuza kadar lanetleyen şeytani ittifaklara kadar.
Aşağıdaki, Mytra’daki tüm gücü tüketen tablo olarak sevinirler:
Savaş
Başka bir oyuncunun kalesine karşı başlatmak için ilk şey Kahramanlar, Paralı Askerler ve Birlikler arasında minimum savaş birimine sahiptir.
Savaş Kuralları:
- Her saldırı sırasında 16 birim.
- Taraf başına en fazla bir Kahramana izin verilir.
- Tarafa sadece 3 özdeş Mercenary’ye (sınıfta tekrar edilemez) izin verilir.
- Müttefik Kahramanı yalnızca 3 benzersiz Sihirli Öğe (aynı sınıf tekrarlanamaz) giyilebilir.
Savaş Raporu
Bir maç sona erdikten sonra, oyuncular Savaş raporları belirli bir süre için maçları yeniden gözden geçirilebilir.
Savaşları tekrar oynatabilmekte, güçlü olduklarında muharebedeki daha iyi anlamalarına, onları paylaşabilmelerine ve diğer nedene erişebileceklerine dair kendilerini beğenmiş olmalarına yardımcı olabilir.
Yol Haritası
Mytra Kuşat 2022’de kısa vadeli bir projedir.
Yararlı Linkler
Siege of Mytra Website: https://siegeofmytra.com
Siege of Mytra Whitepaper: https://onikami.gitbook.io/siege-of-mytra/