Derby Stars, oyuncuların üreyebileceği, büyüyebileceği, inşa edebileceği ve ticaret yapabileceği bir at yarışı metaverse oyunudur.
Oyuncular, oyun içi eğitim sistemi aracılığıyla atlarını uzun bir süre boyunca eğitebilir ve her atın istatistiklerini, yeteneklerini ve becerilerini kullanarak diğer oyunculara karşı yarışabilirler.
Bu süreçte oyuncular, gizli yeteneklerini uyandırmak için atı özel yiyeceklerle besleyebilir ve besleme aynı zamanda oyuncunun atlarının seviyesini de yükseltebilir.
Bir at yarışta birinciliği kazanırsa, oyuncu birçok ödül kazanabilir ve sayısız şampiyonluk geçmişine sahip atlar, üremede mükemmel aygır görevi görecektir.
Derby Stars, Kazanmak İçin Oynamaya yöneliktir.
Tüm oyuncular, oyundaki çeşitli etkinlikler aracılığıyla Yönetim Simgesi ve Hizmet Simgesi edinebilir. At sahibi olmayanlar bile oyun içi Burs Programlarından para kazanabilir.
Derby Stars’ın Oyna-Kazan mekaniklerine örnekler:
⊙ At eğitiminden para kazanma.
⊙ Çeşitli Turnuva Yarışlarına katılarak para kazanma.
⊙ Üreme yoluyla yeni bir tayı NFT elde edin.
⊙ Aygırların üremedeki rolüyle para kazanma.
⊙ Yetiştirme yoluyla Ortak, Nadir Atı elde edin ve pazarda satın.
⊙ Atlarınızı diğer oyunculara ödünç verin ve atın faaliyetlerinden elde ettiğiniz karı paylaşın.
Derbi Stars’ın Temelleri
Derby Stars ilk ön satışını 6 Aralık 2021’de gerçekleştirdi ve oyun lansmanından önce toplamda 10.027 at satıldı.
Ön satış sırasında satılan atlar, melezleme yoluyla doğan atların aksine, ebeveynleri olmadığı için benzersiz bir şekilde ORIGIN olarak işaretlenir.
Derby Stars, çift jetonlu bir ekonomik model kullanır ve Polygon blok zincirinde $RUN, bir Yönetişim Simgesi ve bir Yardımcı Program Simgesi olan $CRT yayınlar.
Derby Stars, PC’de bulunan ve gelecekte Android Mobile’ı destekleyecek olan tam bir 3D oyundur.
Derby Ekibi, ekosistem içindeki Burs Programlarının ve Loncaların önemini kabul eder. Ortaklarımızla birlikte büyümek istiyoruz.
Oynanış
Eğitim
Antrenman programı sayesinde tüm oyuncular yetiştirebilirler. Antrenman’a bağlı olarak oyuncular, oyunu destekleyecek yardımcı Jetonlar ve sizin için kullanılabilirler.
Derby Stars’ın antrenman programı şu şekilde:
Oyuncu, belirlenmiş bir kaderin gidişatı için yaklaşık 3 eğitimsal bir süre boyunca program aracılığıyla.
Programın ilk dersi her zaman bir öğretici ile başlar ve bu ders ilk oyundan sonra atılabilir.
Antrenmandan önce oyuncular hangi yarışmalara katılacaklarını tespitler.
Hedef müsabakası belirlendikten sonra ata antrenman için bir antrenman periyodu verilir.
⊙ Antrenman süresi, hedeflenen yarışmanın büyüklüğü ile orantılı olarak belirlenir.
⊙ Rekabet ne kadar büyük olursa, zorluk ve ödül de o kadar büyük olur.
⊙ Tam eğitim senaryosunun uzunluğu her zaman 3 yıl olarak sabitlenmiştir.
Atın beş ana istatistiği arasından seçim yaparak antrenmana başlayın.
⊙ Antrenman sırasında atın durumu kötüleşir.
⊙ Fiziksel duruma bağlı olarak antrenman önerilmeyebilir, bu nedenle biraz dinlenmeye ihtiyaç duyulabilir.
⊙ Atın sevdiği ve sevmediği antrenmanlar her seferinde değişir.
⊙ İstenmeyen antrenman sırasında kullanılan kondisyon miktarı artar.
At kendini iyi hissetmiyorsa, antrenman yapmak yerine dinlenmesi tavsiye edilir. Ancak, bunu görmezden gelmek ve eğitime devam etmek mümkündür.
⊙ Dövüşme ruhuyla yaralanma veya daha büyük bir antrenman etkisi kazanma şansın var.
⊙ Bir at yaralandığında, yaralanma türüne bağlı olarak çeşitli debuff’lar elde edilir.
Oyuncular eğitim sonunda üç sonuçtan birini alacak
⊙ Harika : Antrenman etkisini büyük ölçüde artırır.
⊙ Başarı : Çoğu durumda ortaya çıkar ve orta düzeyde bir eğitim etkisine sahiptir.
⊙ Kötü : Düşük verimli antrenman etkisi oluşur.
Mini oyun simgesi olan öğeler için antrenman yaparken zaman zaman basit mini oyunlar görünür. Bunları temizlemek, eğitimin etkinliğini büyük ölçüde artırır.
⊙ Birkaç mini oyundan biri rastgele seçilir.
⊙ Sağlanan mini oyun türleri sürekli olarak eklenecektir.
⊙ Bazı antrenman sezonlarında mini oyunlar zorunlu olabilir.
PvE Turnuva Yarışı, belirlenen süre boyunca tüm antrenmanlar tamamlandığında başlar.
Oyuncular, gelecek sezon için antrenmana devam etmek için Turnuva Yarışının Ana Hedefini tamamlamalıdır. Oyuncular bitirmezlerse antrenman sona erecek ve düşük not alacaklardır.
Oyuncular bir Alt Hedefi tamamlarsa, ek bonus puanları alabilirler.
Eğitim programının tamamlanmasının ardından, puan değerlendirmesiyle birlikte bir ödül verilecektir.
Tüm hedefler, 3 yıllık hayali süre boyunca başarıyla temizlenmelidir.
Turnuva Yarışında hedefe ulaşılamaması diskalifiye ile sonuçlanacak ve antrenman programı sonlandırılacaktır.
⊙ Eğitimin sonuç derecesi, eğitim programında alınan puanların toplamına göre belirlenir.
⊙ En yüksek not S derecesi ve en düşük not F derecesidir.
⊙ Sonuç derecesi ne kadar yüksek olursa, oyuncular o kadar fazla Yardımcı Jeton ve daha iyi yiyecek alır.
PvE Turnuva Yarışı
Oyuncular, NPC’lerle rekabet edebilecek yarışma Sistemini bir yarışmada pratik ve bilgi edinebilir.
Kullanım öncesi yarış parkuru kontrollü kontrol edin.
Yarış Pistinin genel ve havadan, zemin yarışmasını ve pistinin Toprak mı yoksa Çim mi olduğunu gösterir.
Oyuncular ayrıca oyun zamanını, hava durumunu ve pistin dönüşünü kontrol edebilirler.
Yarış pistini ve katılan yarış atlarının bilgilerini kontrol ettikten sonra oyuncular atlarının sürüş tarzına karar verirler.
Oyuncular ayrıca oyunda avantaj elde etmek için onlara özel bonuslar veren yiyeceklerle besleyebilirler.
Parçalar / Stadyumlar
Yarış at en çok öne çıkabildiği ana sanayileri
Derby Stars’ın genel yapısı sadece düz bir pist değil, gerçek bir yarış pistinin tüm unsurlarına sahiptir.
Gerçek dünyada var genel tarzdaki uygulamalardan, tek tek gelen olan sadece seçkin olan görebilen hava uygulamalarına kadar çeşitli konseptler için tasarlanmaktadır. Daha fazla güncellemek için bizi izlemeye devam edin.
Derby Stars stadyumunun çeşitli dış cephelerine ek olarak, tüm oyuncular göz kamaştırıcı güneş ışığı altında gündüz oyununun veya renkli ışıkların altında göz alıcı gece oyununun tadını çıkarabilir.
Ayrıca kar ve yağmur gibi kötü hava ile ilgili çevresel parçalar oyunda gerçekçi bir şekilde yeniden üretiliyor ve geleneksel Çim parkuruna ek olarak, çevresel parçalardan büyük ölçüde etkilenen Kir parkuru bile uygulanıyor.
Ekip, Derby Metaverse konseptini Land NFT’leri ile genişletmeye hazırlanıyor. Oyundaki tüm oyuncular istedikleri türde stadyumu oluşturup sahip olabilecekler. Kendi stadyumları aracılığıyla daha fazla Yarış Turnuvasına ev sahipliği yapabilecek ve kar elde edebilecekler.
Gelecekteki gelişmeler için takipte kalın.
Hangi atın hangi beceriyi ne zaman ve ne zaman kullandığını gerçek zamanlı olarak kontrol etmek de mümkündür.
Atınız yaralanırsa, debuffları görebilirsiniz. (sadece eğitim modu)
Bir At, Yarışın ilerlemesini gerçek zamanlı olarak iletir.
Üreme
Gizemli mühendislik mühendisliği yeni bir Horse NFT’nin yapımı
Derby Stars’daki tüm atlar, belirli sayıda çiftleşme içinde birden fazla tay doğurabilir.
Oyuncunun sahip olduğu atın belirli bir cinsiyeti yoktur. Kısrak olarak yetiştirirseniz bir tayı, aygır olarak yetiştirirseniz bir ücret kazanırsınız.
⊙ Çiftleşme sayısı 10 katıdır. Bu tüm atlar için aynıdır.
⊙ Çiftleşme sayısı yalnızca çiftleşme bir at rolünde yapıldığında geçerlidir.
Bir kısrak olarak çiftleşme
① Sahip olduğunuz atlar arasından doğurmak istediğiniz atı seçin.
② Pazar yeri araması yoluyla yetiştirmek istediğiniz aygırı arayın.
③ Yetiştirme için gereken maliyeti kontrol ettikten sonra, “Breed” düğmesine tıklayın.
⊙ Üreme sırasında ödenmesi gereken temel bir bedel vardır ve bu, kümülatif damızlık sayısına göre artar.
⊙ Çiftleşmek isteyen bir aygıra ayrıca çiftleşme başvuru ücreti de ödenir.
⊙ Tay doğurmuş bir at sonradan doğurabilir.
Aygır olarak çiftleşme
Birisi atı için bir üreme talep ettiğinde, çiftleştirme otomatik olarak gerçekleşir.
Çiftleşme başvurusunda bulunan kişi otomatik olarak kısrak, çiftleşme talebini alan kişi ise aygır olacaktır.
Yetiştirme başvurusu alındığında atın sahibine “çiftleşme başvuru ücreti” ödenir.
Çiftleşme başvuru ücreti için atın detaylı görünümünde alınabilir.
⊙ Atın nadirliği veya yeteneği ne kadar yüksek olursa, üreme ücreti de o kadar yüksek olur.
⊙ Yetiştirme talepleri arttıkça, at için yetiştirme ücretinin maliyeti de artmaya devam ediyor.
⊙ Artan çiftleşme başvuru ücreti, ek çiftleşme yapılmadığı sürece her 24 saatte bir azalacaktır.
İmkansız üreme şartları
Genetik hastalıkları önlemek için akrabalı yetiştirme yasağı
Ebeveynler ve çocuklar arasında melezleme mümkün değildir.
Anne veya baba örtüşüyorsa melezleme mümkün değildir.
Kısrak atı rolü için yasaklama
Çiftleşme sayısı 10 kata kadar sayıldığında.
Tayın doğumundan bu yana 7 gün geçmemişse.
Marketplace’te satış için kayıtlıysa.
Diğerleri
Tay durumunda, herhangi bir tarafta melezlemek imkansızdır.
Tay, 72 saat sonra otomatik olarak bir Ata dönüşecektir.
Genetik Formül
Derby Stars’ın üreme sistemi, karmaşık ve karmaşık algoritmalara dayalı olarak çalışır.
Tayın ebeveyn atın özelliklerini miras alma olasılığı yüksektir.
Düşük bir olasılıkla, genetik formülden sapan mutant faktörlü bir tay doğar.
⊙ Tayın nadirliği, ebeveyn atın nadirliği ile ilgilidir.
⊙ Tayın görünümü, ebeveyn atın görünümü ile ilgilidir.
(Benzersiz Atlar Hariç)
⊙ Tayın rengi, ebeveynin atının rengiyle ilgilidir.
(Benzersiz Atlar Hariç)
⊙ Tayın istatistikleri, ebeveynin atının temel istatistikleriyle ilgilidir.
⊙ Tayın sahip olduğu beceriler, tayın sahip olduğu becerilerle ilişkilidir.
Yetiştirme Sonucu
Üreme gerçekleştiğinde, iki atın faktörlerinin birleştirilmesiyle ‘Ruh’ oluşturulur.
Ruh’un doğumunun üzerinden 120 saat (5 gün) geçtikten sonra, onu bir taya dönüştürmek için doğrudan Talep Et düğmesine tıklayabilirsiniz.
⊙ Oyuncular Talep Et düğmesini tıklamazsa, Ruh durumunda kalır.
⊙ Yeni bir tay NFT’si almak için Talep Et düğmesine tıklayın.
⊙ Tay, doğumdan 72 saat (3 gün) sonra otomatik olarak büyür.
üreme maliyeti
Yetiştirme sırasında, oyuncular üreme ücretini ve çiftleşme başvuru ücretini ödemek zorundadır.
Toplam üreme maliyeti = Yetiştirme ücreti + Çiftleşme Başvuru Ücreti.
üreme ücreti
Üreme ücretleri $CRT ve $RUN kullanılarak ödenir.
CRT maliyeti damızlık sayısı ile orantılı olarak artmaktadır.
KOŞU Maliyeti, çiftleşen iki atın nadirliklerinin toplamına göre belirlenir.
ör) Sıradan At + Eşsiz At = 3 Koşu
Çiftleşme başvuru ücreti:
Aygıra ödenecek çiftleşme başvuru ücreti $CRT olarak ödenir.
CRT maliyeti aşağıdaki koşullara göre artar.
Bir aygırın çiftleşme isteği alma sayısı.
Bir aygırın At Nadirliği.
Bir aygır Yetenek Derecesi.
Stallion’ın Özel Beceri Seviyesi.
Bir Aygırın Ortak Beceri Seviyesi.
Oyuncular sahip oldukları atları yetiştiriyorsa, yetiştirme ücreti alınır, ancak ayrı bir çiftleşme başvuru ücreti yoktur.
Üreme formülü aşağıdaki gibidir.
NFT’ler
Atlar
At, Derby Stars’ın baş kahramanıdır ve At, oyun içi eğitim programına katılmak ve Yarış Turnuvasına katılmak için kesinlikle gereklidir.
P2E odaklı Derby Stars’ta At, oyuncuların para kazanması için vazgeçilmezdir ve bir Atın bileşenleri aşağıdaki gibidir:
Nadirlikler
Derby Stars’daki her atın kendine özgü bir görünümü vardır.
Bir atın görünümü 8 vücut parçasından oluşur ve her vücut parçası için Nadirlik Benzersiz, Nadir ve Cv’ye ayrılır.
⊙ Eşsiz At
Tüm vücut parçalarının bileşiminin yalnızca benzersiz derecelerden oluştuğu atları ifade eder. Nadir veya sıradan atlara benzersiz parçalar verilemez.
⊙ Nadir At
Birden fazla Nadir Parçaya sahip atları ifade eder ve atanan Nadir Parça sayısına göre 1 ile 8 arasında Nadirlik olarak sınıflandırılır.
⊙ Sıradan At
Tüm vücut bölümlerinin bileşiminin yalnızca aşağıdakilerden oluştuğu Atı ifade eder.
Atın nadirliği atın kabiliyetini ve yeteneğini garanti etmez, ancak tamamen rastgele dağılım ilkesine dayanan beceri kompozisyonunda, daha yüksek nadirlikteki atlar bir dereceye kadar garanti edilebilir.
Bir at oluşturulduğunda, verilen toplam stat sayısı 250’dir ve tek bir statın sahip olabileceği maksimum stat sayısı 100’dür, bu tüm atlar için aynıdır.
Bir at her yemek yediğinde bir exp kazanılır ve exp biriktikçe seviye yükselir.
Bir at seviye atladığında 1 ek stat puanı kazanır ve oyuncular atın 5 ana istatistiği arasından istedikleri bir stat seçebilirler.
Şu anda, bir atın maksimum seviyesi 50’dir ve İstatistiklerin toplamı 300’ü geçemez, ancak gelecekte maksimum seviyeyi arttırmayı düşünüyoruz.
Ancak, maksimum seviye artırılsa bile, bir stat değeri 100’ü geçmeyecek ve bir atın sahip olduğu toplam stat sayısı 350’yi geçmeyecektir.
Bir atın yetenek bileşimi 1 Özel Beceri ve 5 Ortak Beceriden oluşur.
Yarış sırasındaki son hamle hariç tüm alanlarda ortak beceriler etkinleştirilir ve özel beceriler yalnızca son hamlede etkinleştirilir.
Tüm beceriler ayrı bir kullanım prosedürü olmadan otomatik olarak etkinleştirilir, ancak bir etkinleştirme olasılığı olduğundan, etkinleştirme koşulları sağlansa bile bir becerinin etkinleştirilme şansı %100 değildir. Ayrıca, Intellect bu tetikleyicilerin olasılığını etkiler.
Ve becerilerin etkileri eğitim yoluyla geliştirilemez veya değiştirilemez.
Daha fazla bilgi için Teknik İnceleme’deki Beceriler sayfasına bakın.
Ruh
Ebeveynin özelliklerinden miras alınan özel bir gizli enerji kütlesi
Oyuncular iki at yetiştirdiğinde, hemen bir Soul NFT’si alabilirler; bu, bir tay NFT’sinden hemen önce bir NFT’dir.
Soul NFT, 120 saat (5 gün) geçtikten sonra ayrı bir talep süreci ile bir tay olarak yumurtadan çıkarılabilir.
Soul’un görünümü yaklaşık bir düzine türe ayrılmıştır. Soul’un görünümü, her ebeveynin sahip olduğu toplam Nadir Vücut Parçası sayısına göre belirlenir.
Soul’da hangi tip tayın doğacağını bilmek imkansızdır, ancak Soul’un görünümüne bakarak tahmin edebilirsiniz. Her iki ebeveynden gelen nadir vücut parçalarının toplamı ne kadar yüksek olursa, yüksek nadirlikteki bir tayın doğma şansı o kadar yüksek olur.
Soul NFT’ler henüz hareketli yaratıklar değiller, bu yüzden onlara sahip olsanız bile Derby Stars’ın eğitim programlarına veya Yarış Turnuvasına katılamazsınız.
Soul bir NFT olarak kabul edildiğinden, Marketplace’te takas edilebilir.
Tay
İki atın aşkının meyvesi olarak elde edilen en mükemmel canlı
Ruhlar, 120 saatlik yumurtlamanın ardından Taya dönüştürülebilir.
Tay henüz genç bir at, ancak Derby Stars’ın üreme dışında tüm içeriklerine katılabilir.
Tay doğduktan 72 saat sonra, görünüşünü otomatik olarak tamamen yetişkin bir ata dönüştürecek ve bu noktadan itibaren üreme mümkün olacaktır. Tayın tüm görünümü ve temel yetenekleri her iki ebeveynden de miras alınır, ancak her iki ebeveynin yeteneklerini aşan bir mutantın doğması için düşük bir şans vardır.
Yetişkin bir atın aksine, tayın genç görünümü o kadar renkli ve çeşitli değildir.
Bir tayın yetişkin görünümünü 72 saat sonra oyuncunun gözleriyle tam olarak görmek zordur ve zamanla doğal olarak güzel bir ata dönüşür. Bu, genç köpeklerin ve kedilerin büyüdükçe tüylerinin rengini, desenini ve görünümünü bir dereceye kadar değiştirmelerine benzer.
Yeni doğan tay, detaylı bilgi bölümünde ebeveynlerini tanımlayabilir, ebeveynlerinin ebeveynlerini izleyebilir ve ayrıca atalarını da belirleyebilir.
Jokey
Atın en yakın arkadaş ve oyuncuyu temsil eden avatar.
Derby Stars’a başlamadan önce tüm oyuncular avatarları olarak bir Jokey seçmeli. Varsayılan Jokey ücretsizdir.
Oyuncu, Derby Stars’ın tüm içeriğinde atlarınızla öğrenecek ve büyüyecek dört jokeyden birini seçebilir.
Nasıl bir at 8 gövdeden bölümlersa, Jokey’in de 7 gövde bölümü vardır.
Jokey’in Vücut Parçalarının Bileşimi
Saç
Yüz
Gözler
Üst vücut
Alt gövde
Eller
Ayakkabı
At’ın aksine, Jokey’in Vücut Parçaları geliştirilme aşamasındadır, böylece oyuncular istedikleri zaman keyfi olarak değiştirebilirler. Gelecekte, Jokey özelleştirme sistemi ile birlikte çeşitli içerikler sağlanacak, bu nedenle güncellemeler için bizi takip etmeye devam edin.
Beceriler
Tüm beceriler, kullanım için ayrı koşullar gerektirir.
Bir yarış sırasında bir beceriyi kullanmak için bir koşul karşılanırsa, beceri, oyuncunun izni olmadan otomatik olarak etkinleştirilir. Becerinin etkisi, etkinleştirildikten sonra belirli bir süre boyunca korunur.
Tüm sistem, kullanım için ayrı koşullar.
Bir yarışta bir beceri kullanmak için bir koşullanırsa, beceri, izniniz olmadan otomatik olarak etkinleştirilir. Becerinin etkisi, belirli bir süre boyunca korunur.
Aynı beceriyi art arda kullanmak mümkün değildir çünkü beceri etkinleştirildikten sonra bir bekleme süresi vardır. Her becerinin kendi etkinleştirme olasılığı olduğundan, etkinleştirme koşulları sağlandığında bir beceri her zaman etkinleştirilmez.
Ayrıca, her becerinin, oyuncunun göremediği bir kademesi vardır.
Ortak beceriler söz konusu olduğunda, dereceler Kademe 1’den Kademe 10’a, özel beceriler söz konusu olduğunda ise Kademe 1’den Kademe 5’e bölünür.
Becerinin seviyesi aynı zamanda atın nadirliği ile de ilgilidir. Atın nadirliği yüksekse, nispeten yüksek seviyeli bir beceriye sahip olma olasılığı artar, ancak bu olasılık tarafından belirlenir. Bir atın daha yüksek nadirliği, her zaman bir becerinin daha yüksek kademesinin atandığı anlamına gelmez ve bunun tersi de geçerlidir.
Becerinin seviyesi yüksekse, etkisi nispeten olağanüstü olabilir, ancak tüm beceriler için etkinleştirme koşulları ve etkinleştirme olasılığı vardır. Bu nedenle, daha yüksek seviye becerilere sahip oyuncular daha fazla hazırlık ve araştırma gerektirir.
ÖĞE
Oynanışı içinde bulunan unsurlar
Derby Stars’ı daha keyifli hale getirmek için yaşamak için, oyune sahiptir.
Eşyalar genel olarak kıyafetler ve jokeyler olarak tercih edilir. İçinse, temsili bir öğedir ve Giysi ve Aksesuar, jokey için temsili bir öğedir.
Jokeyle ilgili söz konusudur. Daha sonra bir haber yayınlanacak. Ek olarak, şu anda bir crafting geliştirilmektedir, bu yüzden daha fazla sistemi güncellemek için bizi takip etmeye devam etmeye devam edin.
Gıda
Atın potansiyelini ortaya çıkarabilecek gizemli bir eşya
Yiyecekler, oyun için yaşlı tek bölüm bir eşyadır. Oyunda yaklaşık 50 çeşit yiyecek ve onu kullanmanın iki ana yolu var.
Atın potansiyelini ortaya çıkarmak için yiyeceği kullanmak
Her yemeğin kendine özel etkisi vardır ve oyuncular oyundan daha kolay keyif almak istediklerinde kullanılır.
Basit bir yemek olarak kullanmak
Derby Stars’daki tüm atların bir seviyesi vardır ve oyuncular seviyeyi yükseltmek için onları beslemelidir.
(Yiyecek = EXP)
Atın seviyesi yükseldiğinde, 1 ek stat puanı elde edilir ve stat puanı, aşağıdakiler arasında herhangi bir statüye dağıtılabilir.
Yararlı Linkler:
Derby Stars Whitepaper: https://whitepaper.derbystars.com/
Derby Stars website: https://derbystars.com/