Age of Holders, oynarken para kazanma fırsatı bulacağınız Binance Smart Chain (BSC) üzerinde çalışan bir strateji oyunudur.
Şehrinizi genişletmek, bir ordu toplamak ve eğitmek, komutanları işe almak ve onları şiddetli savaşlar için en iyi eşyalarla donatmak, oyun içinde kendinizi geliştirmek ve böylece kârınızı artırmak için yapabileceklerinize sadece birkaç örnektir.
Kalıcı bir gelişmeyi sürdürmek ve oynanışta artış sağlamak için oyunda haftalık güncellemeler yapıyoruz!
Şansını dene!
Sürekli güncellemelere ek olarak, her hafta farklı tekliflerle özel sandıklarımız var!
Ayrıca aktif bir ikramiye ve benzersiz ”Scratch and Commander” Age of Holders’ta hepsi var.
Jetonlar:
AHG: 0x0da527d5ff9fee1898c61ecb8c1fe2bc39da77e5
AHT: çok yakında
Oynamak için nasıl para kazanabilirim?
Mod 1: AHT’yi hodl edin
Oyun jetonunun spekülatörlere değil oyunculara ait olmasını istiyoruz. Bu nedenle, token satışı, otomatik olarak diğer sahiplere orantılı olarak dağıtılacak %3 komisyona sahip olacaktır. Oyunda olduğunuz sürece, para birimini elinizde tutuyorsunuz, yani zaten ordunuzu genişletmek için kullanabileceğiniz pasif gelir elde ediyorsunuz.
Mod 2: Oynatma
Her gün enerji puanları üreteceksiniz. Bu enerjiyi diğer oyunculara saldırmak için kullanabileceksiniz. Ödülünüzü en üst düzeye çıkarmak için saldırınızı iyi zamanlayın! Her saldırı için (kazan veya kaybet) AHG alacaksınız. Ayrıca, başka bir oyuncu size saldırırsa ve savaşı siz kazanırsanız, ayrıca AHG alırsınız.
Bu AHG’yi şehrinizi ve ordunuzu geliştirmek ve böylece günlük olarak daha fazla AHG kazanmak için kullanmayı veya kâr toplamak için satmayı seçebileceksiniz.
Mod 3: Pazar Yeri
Bir yandan oyun sırasında komutanları kiralayabilir, eğitebilir ve geliştirebilir, diğer yandan ekipman (eşya) alabilirsiniz. Bu komutanları ve eşyaları istediğiniz zaman istediğiniz fiyattan Marketplace’te satışa sunabilirsiniz.
Mod 4: Klanlar
Bir klan oluşturmak veya birinin parçası olmak oyunun temel direklerinden biri olacak. Her gün, AHG ve Altın şeklinde ödüller kazanmamızı sağlayacak olan Bayrağı Yakala Klanında rekabet edebileceksiniz.
Mod 5: Burslar
Aynı oyun içinde, diğer kullanıcılara göndermek için Burslar oluşturabilecek ve böylece bu burs sahiplerinin ürettiğinin bir yüzdesini (sizin belirlediğiniz) alacaksınız.
Mod 6: Bireysel Sıralama
Sahiplerin En Üst Sıralamasında savaşmak ve harika ödüller kazanmak için en iyi komutanlarınızı ve iyi bir stratejiyi seçmelisiniz!
Mod 7: Klan Sıralaması
Klan sıralamasında, en iyi klanların azim, güç ve stratejisinin yanı sıra sezon boyunca kalmalarına ve bu güzel ödülleri almalarına olanak tanıyan bir birlik ödüllendirilecek!
Mod 8: Diğer oyun modları
Yavaş yavaş, NFT’lerimizi kullanarak kazanmayı seçebileceğimiz yeni rekabetçi oyun modları çıkacak.
Age of Holders Token (AHT)
Tüm token satışlarında %4 komisyon olacaktır. Bu yüzde, tüm sahipler arasında otomatik olarak dağıtılacak olan %3’e ve oyunun geliştirilmesine devam edecek olan %1’e bölünmüştür.
Bu önlem esas olarak iki nedenden dolayı alınır:
Jetonla kendi çıkarları için oynamak isteyen ve sonunda oyunun ekonomisini olumsuz yönde etkileyen spekülatörlerin cesaretini kırın.
Oyuna güvenen tüm sahiplerini ödüllendirin. Sadece bekleterek, kar elde etmek veya oyunda büyümeye devam etmek için kullanabileceğiniz pasif gelir elde edeceksiniz.
Jeton Yardımcı Programı
İmparatorluğunuzun maksimum boyutu, sahip olduğunuz jetonların sayısına göre belirlenecektir. Her Yaş Sahibi Simgesi (AHT) size oyun içinde bir ev verecek ve her ev nüfus limitinizi 5 artıracak. Yani oyun içinde kullanabileceğiniz maksimum popülasyon, kullanabileceğiniz jeton sayısına bağlı olacaktır.
Age of Holders Gold (AHG)
YARILAMA (HALVING)
Mümkün olan en dengeli ve sağlıklı ekonomiyi oluşturmaya çalışmamıza rağmen, zamanla bunu istemiyoruz, eğer diğerlerinden daha az yeniden yatırım dönemleri varsa, bu belirtecin değerini aşırı derecede etkiler. Bu nedenle durumun ortaya çıkması için önceden bazı önlemler almak istiyoruz, bu gerçekleşirse otomatik olarak düzenlenebilir.
Oyun Hakkında
Oyunun temel amacı, daha iyi ödüllere hak kazanmak için şehrinizi ve ordunuzu geliştirmektir. Her gün diğer oyunculara saldırabilecek ve şehrinizi savunabilecek, oyunda ilerledikçe daha büyük ödüller kazanabileceksiniz. Ek olarak, bir klana katılabilecek veya bir klan oluşturabileceksiniz, böylece günlük klan savaşlarına katılabilecek ve daha da fazla ödül kazanabileceksiniz.
Nüfus Sınırı
Aynı anda kullanabileceğimiz birim sayısıdır. Nüfus limitini hesaplamak için formül aşağıdaki gibidir:
Cüzdanımızda bulunan her Age of Holders Token (AHT) bize bir ev verecek ve varsayılan olarak oyun bize her zaman ek bir ev verecektir. Her ev nüfus sınırını 5 birim artıracak.
Yani, AHT tokeni olmayan herhangi bir hesabın popülasyon limiti 5 birim olacaktır.
Örneğin, 50 AHT jetonu tutan bir hesap, maksimum 255 birim (50×5+5) nüfusa sahip olacaktır.
Herhangi bir nedenle nüfus sınırından fazla birimimiz varsa, ordu teşkilat sayfasında ancak nüfus sınırımız kadar birlik kullanabiliriz.
Saldırı/Savunma Gücü
Ordumuzun askeri gücüne damgasını vuracak olan rakamdır. Komutanlarımız ne kadar iyi ve ordumuz ne kadar büyükse, gücümüz ve gücümüz o kadar büyük olur.
Ordu Kuvveti
YETERLİLİK
Ordunuzun gücü, komutanlarınızın teçhizatına eklenen niceliği ve niteliği ve tabii ki her bir taburunuzdaki birliklerin niceliği ve niteliği ile belirlenir!
Ne kadar çok birlik, o kadar fazla güç, o kadar yüksek kalite, daha fazla güç ve daha yüksek seviye, daha fazla güç!
Büyüme Formları
Ordunuz farklı şekillerde gelişebilir, daha güçlü komutanlar kiralayabilir, ordunuza farklı ailelerden komutanlar ekleyebilir, teçhizatınızı geliştirebilir veya asker kiralamayı ve onları geliştirmeyi de seçebilirsiniz.
Cephanelik veya kütüphane gibi, daha iyi silahlar ve kalkanlar yapmanıza ve hatta birliklerinizin bilgeliğini veya daha sağlıklı bir orduya sahip olmak için yiyeceklerini geliştirmenize izin veren yeni teknolojileri keşfedebileceğiniz binalar var.
Güç Dengesi
Proje geliştikçe hesap ödül değerlerinde abartılı bir artış olmadan oyuna yeni komutanları tanıtabilmek için belirli bir güçten güç artışına bir zorluk seviyesi uyguluyoruz.
Bu şekilde, tüm hesapların (büyük ve küçük) ordularını devasa bir büyüme sarmalı olmadan geliştirmeye devam edebilmeleri için oyunu genişletmeyi başardık.
Bu aynı zamanda bize sağlıklı bir sistem ve fayda stratejisi ve üzerinde optimizasyon sağlar.
Binalar
Belediye binası
Şehrimizin ana binasıdır. Medeniyet Çağımızı ilerletmemizi sağlar. Her yaşlandığımızda:
Yeni binaların ve yükseltmelerin kilidi açıldı.
Tüm birimlerimizin ve komutanlarımızın istatistikleri %15 artırıldı.
Cezasız günlük talep limitimiz artıyor. Bu miktar 5 gün boyunca birikir. Daha fazla AHG çekmek istiyorsak sorun yok ama bunun bir cezası olacak.
Daha büyük orduları harekete geçirmek zorunda kaldığında enerji yeniden doldurma süresi artar. Üniversitenin Gelişmiş Mobilizasyon teknolojisi ile başlangıçtaki enerji şarj süresini tekrar azaltabilirsiniz.
Kışla
Ahır
Üniversite
Savaşlar
Her oyuncu her 60 dakikada bir enerji puanı kazanır. Oyun ilerledikçe, enerji geri kazanım süresi belediye binasının seviyesine ve “Gelişmiş Mobilizasyon” teknolojisine bağlı olarak değişir. Toplayabileceğimiz maksimum enerji 10 puan + bireysel ve klan “Enerji Geliştirme” Teknolojileridir. Her savaş yaptığımızda bir enerji puanı kaybederiz. İstediğiniz tüm savaşları yapabilirsiniz, ancak yalnızca enerji puanı harcayan savaşlardan ödül alacağız.
Savaşın ödülü AHG veya Altın şeklinde olacak ve miktar ordunuzun Savaş Gücüne, rakibin Savunma Gücüne ve savaşın sonucuna bağlı olacaktır.
Her kullanıcı, aşağıdaki seçenekler arasından savaşlarının ödüllerini nasıl elde etmek istediğini seçebilecek.
ÖDÜL SİSTEMİ
ZAFER
Zafer durumunda ödülü hesaplama formülü aşağıdaki gibidir:
AHG jetonları = (((PBA+PBD)/2)/300) + ((100-%PBA)*0.2)*0.045
Bizden daha fazla Savaş Gücüne sahip bir rakibe saldırma durumunda, önceki sonuca aşağıdakileri eklerdik:
AHG Simgeleri = AHG Simgeleri + (PBD/PBA-1)*ÇARPAN
Değişken tanımı:
PBA: Saldırı Savaşı Gücü (biz)
PBD: Savunma Savaş Gücü (rakip)
%PBA: Saldırıda kaybedilen birliklerin yüzdesi, Savaşta Saldırı Gücü kaybedildi
ÇARPAN:
0’dan 1000’e PBA: 5
1001’den 2000’e PBA: 10
2001’den 3000’e PBA: 20
3001’den 4000’e PBA: 30
4001’den 5000’e PBA: 40
PBA > 5000: 50
Klanlar
Herkes kendi klanını oluşturabilir ve başka oyuncular ekleyebilir.
klan oluşturma
Maliyet: 50 Altın
Üye sınırı: 5
Herhangi bir kullanıcı, bir klanın parçası olmadığı sürece bir klan oluşturabilir.
bir klana katıl
Herhangi bir kullanıcı bir klana katılabilir. Bunun için “Klan İstekleri” bağlantısı üzerinden size yapılan talebi kabul etmeniz gerekecektir.
bağışlar
Klanların dahili bir Altın Cüzdanı vardır. Herhangi bir üye klana Altın bağışlayabilir ve bu Cüzdana gidecektir. Klan Lideri, Klan Cüzdanı Altın Yöneticisidir.
Pazaryeri
Age of Holders içinde, en iyi komutanları en iyi fiyata almak için farklı bir para birimi ve aynı amaca sahip 2 tür pazar yeri vardır!
ALTIN Pazaryeri
Hem komutanlarınızı hem de denizi sunabilirsiniz. Ekstraları olan komutanlar, patronda kazandığınız ve onlar için uygun olmayan veya sadece daha iyi bir şey için yeterli durumda durumda, her şeyi memnuniyetle karşılanır.
Karşılığında almak için sabit bir fiyat koyabilirsiniz.
BNB-AHG Pazar Yeri
Sadece komutanları ve kesinlikle içinde sunabilirsin! Her şekilde anlaştığınız fiyat BNB olacaktır.
Alıcı, komutanı almak için BNB’yi alıcı ve projektör, oyundaki eşdeğerini alacak, oyundan çekilebilir veya zorlude ve bazı iyi kazı kazan kartlarında kullanabilirsiniz!
Kural Piyasaları ve Ücretler
ALTIN piyasası %7 piyasa işlemine sahiptir.
BNB-AHG piyasasında %10 piyasa işlemi vardır.
Piyasaya bir komuta yerleştirirseniz, onu beklemeden veya fiyatını almak için birkaç dakika beklemeniz için, doğru fiyat koymaya dikkat edin!
BNB-AHG minimum satış 0.05 BNB!
Çoklu hesaplarınız arasında alım satım yapın! Yasaklanmaktan kaçının!
Yararlı Linkler:
Age Of Holders Whitepaper: https://whitepaper.ageofholders.com/bienvenido-a-age-of-holders
Age Of Holders Website: https://ageofholders.com/